26 Nisan 2012 Perşembe

Mevsimde moda: Bahar! :)

 Bu sene kışı oldukça sert geçirdik. Yağan karlar planlarımızı etkiledi, yolları kapattı, benim gibi şehir dışında oturan biri için yaşamı eziyete çevirdi. Kar severler bana kızabilirler ama şuan dışarıya bakıp sıcak ve bana yazı hatırlatan havaya bir kez bakmam bile yetiyor. Bahardan ve yazdan güzeli var mı yahu!? :)




Geçen hafta çıkan o korkunç rüzgârdan sonra yazlığın çatısı kesin uçmuştur diye düşünerek baharın en güzel yaşandığı yer olduğuna inandığım Sapanca'mıza gittik. Neyse ki korkulan bir şey olmamış sadece bazı güçsüz ağaçlar eğilmişti. Tedirginlikle gittiğimiz yazlığımızda bizi çiçekler karşıladı. Aslında çoğu önceden açıp çiçeklerini dökmek üzereydi ama yine de o renkli çiçeklerin ahengi bizi oldukça büyüledi. Bu büyülü görüntüyü görünce tekrardan bahara aşık oldum tabii. :) Ve dedim ki, fotoğraflarını çekmeye doyamadığımız çiçekleri ve bu güzel havanın tadını hepimizden çok çıkaran, bütün gün güneşlenen tatlı köpişimi sizlerle paylaşmalıyım. Umarım çektiğim fotoğraflar sizlerin içinde de bahar aşkı ve yaz mevsiminin sabırsızlığını arttırır!! :)





















0 yorum:

Yorum Gönder