14 Mart 2011 Pazartesi

Ayakkabıda çılgın moda: Oxford Ayakkabılar

 Son iki üç senedir ortalıktalar alında ama kesinlikle bu sene her yerde, herkeste görebilirsiniz. Neyi mi? Tabi ki de Oxford ayakkabılarını. Çoğu ayakkabı markasının bu seneki modellerinin arasında illa ki bir tane oxford ayakkabılarından görürsünüz.

  Hep garipsediğim bir insan türü daha doğrusu insan tutkusu var; beğendiği ayakkabı ya da herhangi bir şeyin her rengini alma. Hiçbir zaman anlam veremediğim davranıştır. Yahu bir tane olsun oda senin için özel olsun derdim ama sanırım çok demişim ki aynı şey geldi beni buldu! Geçen yaz bir Oxford ayakkabılarından aldım. Dayanamadım geçen haftalarda gidip kahverengi ve toz pembesinden aldım. Kendimi de bir güzel " e ne yapabilirim, çok rahatlar.." diye kandırdım :) Hem rahat, hem de güzeller ya!!  Yaz kış demeden her gün giyesim var onları. Ve bir ayakkabı her tarz giysiye yakışır mı yahu? diye sormayın çünkü yakışıyor.. Her şeye uyum sağladığını sırf ben düşünmüyorum sanırım çünkü bütün ünlülerde çoğunlukla bu ayakkabılarla karşımıza çıkıyor. Lafı çokta uzatmadan size internette bulup beğendiğim bir kaç modeli gösteriyim:


Yargıcı'da gördüğüm bu ayakkabılara tam ad verememiştim fakat internette bunlarda Oxford olarak geçiyor.




0 yorum:

Yorum Gönder