9 Ocak 2011 Pazar

Seyredilmelik filmler : FUR (tutku)

 Saatlerce oturup film izleyen biri olarak, hafta sonu kaçamaklarını yazdığım gibi, izleyip beğendiğim filmleride size önermeye karar verdim. İlk olarak "tutku" adlı filmi sizler için seçtim.

 Diane Arbus adını belki duymuşsunuzdur. 1950-60 lı yılların en dikkat çekici fotoğrafçılarından biri. Filmde de Diane' nın çektiği ilginç fotoğraflarının kaynağının neresi olduğu anlatılıyor. Filmin özetini yazarak meraknınızı kaçırmak istemiyorum.:)  Filmi izleyip Diane Arbus'un fotoğraflarına bakınca çok etkileneceksiniz!









2 yorum:

  1. Arbus efsanedir yahu :) Şu filmi çok merak ettimmm!

    YanıtlaSil
  2. bence izlemelisin tabi hayali arkadaşlar kullanılsada çektiği fotoğrafları düşünerek izleyince zevkli oluyor =) ben beğendim

    YanıtlaSil