21 Kasım 2010 Pazar

Giysi Dolaplarında Moda: Açık Dolap!

 Sizde hala benim gibi giysileri bakıp onları tek tek giymeyi, hepsini mağazalarda olduğu gibi dizmeyi seviyorsanız açık dolaplar tam size göre!. Belki aklınıza çok dağınık gözükeceği gelebilir fakat günümüzde öyle dolaplar yapılmışki dolabın şeklinden insanın dağınıklığa bakmaya zamanı olmuyor. Gerçi en basit açık dolap bile farklılık yarattığı için kimsenini dikkatini dağınıklık çekmiyor.. Nasıl mı bukadar emin olabiliyorum? Çünkü dayanamayıp koca dolabımı atıp yerine ufakta olsa açık dolaplardan aldım :) .
Dağınık olsa bile onun karşına geçip elbiselerimin hepsini görmekten zevk alıyorum. Zevk almanın ötesinde, unutup hiç giymediğim elbiselerimide bu şekilde bulup giyebiliyorum. Size örnek olarak kendi dolabımıda göstermek istedim. Ben dolabımı İkea'dan çok uygun fiyata almıştım. İstediğim parçaları tek tek alıp, kendi dolabımı kendim yarattım. İster benim gibi tek tek alabilir, ister hiç uğraşmadan hazır kurulmuşlardan alabilrisiniz  ya da kendi kafanızdaki açık dolabı birine yaptırabilirsiniz. İnanın hiç pişman olmayacaksınız !







Aybike'nin dolabı. (ikeadaki hali alttadır)


0 yorum:

Yorum Gönder