13 Aralık 2012 Perşembe

Bilgi Moda Kulübü İş Başında: Ayın Bloggerı: Buse Terim

İlk blogger yazımızı yazmaya karar verdiğimizde hepimizin aklına gelen tek bir isim vardı: Buse Terim. Blogların çok popüler olduğu bugünlerde, Buse Terim de bir blog açarak kendi stilini bizlere tanıtmaya başladı ve site açıldığı günden beri çok büyük ilgi görüyor . Biz de onunla blogu, kendisi ve projeleri hakkında konuştuk. Buse Terim’i daha yakından tanımaya ne dersiniz?

Buse Terim

-Neden moda okumayı tercih ettiniz? Küçüklükten istediğiniz bir alan mıydı yoksa sonradan ilginizi çekmeye başladığı için mi bu alanı seçtiniz?

Aslında ben ilk önce işletme okuyarak başladım bu maceraya. Modayla ilgili bir şeyler yapmak hep çok istiyordum ama daha çok modanın yönetim tarafı ilgimi çekiyordu. Bu yüzden modanın merkezlerinden biri olan New York’a yöneldim.


Devamı için buraya tık tık :)

0 yorum:

Yorum Gönder