19 Nisan 2011 Salı

Tırnakta Moda: French mi yapsam, Leopar mı?




 Son zamanlarda her kanalda bir reklam dönüyor bilmem fark ettiniz mi? Çıkmayan oje. Shellac'ın çıkardığı bir yenilik bu; oje sürüldükten sonra en az 15 gün boyunca hiç bozulmadan kalıyor, ne parlaklığı gidiyor ne ucları çıkmaya başlıyor. Ben de her gün oje değiştirmekten nefret eden biri olarak merak saldım bu konuya. Sanki evde alıp kendiniz yapabilmişsiniz gibi bir reklam dönse de ortalıkta, durum hiç o  kadar kolay değil. Bunu yapan bir kaç güzellik salonu var, onlarda eğitimini alıp yapıyorlar. Şansa benim yıllardır gittiğim yerde yapıyordu. Gittim ve french yaptırdım haftalar önce yaptırmama rağmen hala kullanıyorum ve çok memnunum.
 Geçenlerde de internette dolaşırken karşıma yine farklı bir şey çıktı. Bunu öyle reklamlarda falan görmedik ama oda yayılmaya başladı; Sally Hansen'ın çıkardığı tırnak stickerları. Sanırım bunlarda güzellik salonlarında yapılıyor. Genellikle karşıma leoparlısını yaptıranlar çıktı. Sanırım en popüler olanı o! Bu stickerlarda birbirinden güzel fakat şöyle bir sorun var; Shellac uzun süre dayanmasına rağmen tabi tırnaklarınız uzuyor ama buna karşı bir çözüm var üstünden bir cila ya da 319 geçerek kapayabilirsiniz. Ama şekilli bir tırnağı nasıl kapayabiliriz bunu daha çözemedim belki bakıma gidip aynı stickerdan ekletilebilir.
  Eee artık yaz da geliyor. Tatile gittiğinizde oje derdiniz ortadan kalksın, iki çözümden birini seçip kabustan kurtulabilirsiniz! Bizim için böyle güzel çözümler bulmuşlar, neden yararlanmayalım ki!! ? 





0 yorum:

Yorum Gönder