10 Aralık 2010 Cuma

Dekorasyonda Moda: Doğaltaşlar!!

   Bugünlerde doğaltaşa olan ilgim çok fazla. Neden diye sorarsanız, istediğim herhangi bir yere uyguladığımda alanın havasını değiştirip ilgileri üzerine çeken tek şeyin doğal taş olduğunu farkettim. Son iki yıldır sürekli taşınıyorum, taşındığım yerlerde bana ait olan yerlerede doğaltaş uygulamaya bayılıyorum. Düşünenize hem doğal bir görünüm hemde şıklık . Beni cezbeden şeyde bu.

   Eskiden sırf evlerin dış cephelerinde kullanılan doğal taşlar, günümüzde iç cephelerde de kullanılmaya başlandı. Ev içinde de muhteşem bir görüntü ortaya çıkaran doğal taşları hem bütün duvar hem de bir istediğiniz bir bölüme uygulayabiliyorsunuz. Geçenlerde bir mağazada doğal taştan yapılmış bir gece lambası gördüm. Sizde kendi fikirlerini kullanıp kendinize özgü tasarımlarınızı yaratabilirsiniz. Doğal taş çeşitleri;



Eski banyoma uyguladığım çakıl taşları.

 Doğal taş sektöründe en önemli marka Pietra Kaios'un 2011 doğal taş ürünleri.

Yatak başıma uyguladığım doğal taş

0 yorum:

Yorum Gönder